Zainspirowany przez
wydajność

Zajmujemy się wszystkim od rozwoju technologii poprzez kreowanie marki po produkcję wideo

Zwrot z inwestycji

Precyzyjnie targetujemy i stale dbamy o Twoje inwestycje, aby pieniądze nie poszły na marne.

Siła marki

Pomagamy firmom budować ich marki i długotrwałe relacje z klientami.

Nowi klienci

Zwiększymy widoczność Twojej marki, dzięki czemu dowie się o niej więcej osób

Zrównoważony rozwój

Zasiewamy ziarno wzrostu – Twoją i naszą ostateczną motywację. I dokładnie analizujemy, co i jak je generuje.

Platformy, na
których czujemy się jak w domu

Dla nas, jako dla specjalistów od wydajności kluczowa jest kontrola

wszystkich kluczowych kanałów komunikacji

  • Usługi

    Meta Business Partner

    W roku 2014 jako jedna z pierwszych 50 firm na świecie staliśmy się partnerami Facebooka w zakresie reklamy i partnerstwo to utrzymujemy do dzisiaj.

  • Usługi

    Google Partner

    Jesteśmy lojalnymi partnerami Google od 2004 roku. Wszystkim naszym klientom oferujemy wszystkie korzyści wynikające z naszego partnerstwa.

  • Usługi

    TikTok Partner

    Współpracujemy z TikTokiem od 2020 roku, kiedy wszedł do Czech. Dzięki partnerstwu mamy doskonałe wsparcie dla naszych klientów.

  • Usługi

    Heureka

    Jesteśmy certyfikowanym partnerem Heureki, największej porównywarki cen i doradcy zakupowego w Europie.

STRATEGIA

Budowanie marki bez strategii jest jak gra w piłkę nożną z zawiązanymi oczami. Stracisz cenne działania marketingowe i staniesz się pośmiewiskiem dla publiczności. Starannie przemyślana strategia pokieruje Twoimi wysiłkami i nada sens Twojemu budżetowi.

Miks marketingowy

Dlaczego jest dla Ciebie ważny?


Aby wyjaśnić, gdzie jesteś i dokąd chcesz się udać.

Jak stwierdzić, że potrzebujesz miksu marketingowego?


To proste. Na pewno tego potrzebujesz, jeśli poważnie myślisz o marketingu. Niezależnie od tego, czy jesteś startupem programistycznym, producentem produktów organicznych z wosku pszczelego, czy też firmą Mercedes Benz.

Usługi

Co możemy dla Ciebie zrobić?


Najpierw nakreślimy wspólnie cztery kluczowe filary Twojego biznesu.

  1. Produkt lub usługa, którą oferujesz.
  2. Cena za daną usługę lub produkt.
  3. Sposoby promocji.
  4. Miejsce, gdzie Twoja grupa docelowa może kupić produkt lub usługę.

Jednak poszczególne elementy naturalnie zmieniają się z biegiem czasu – i trzeba umieć na to zareagować.

Dlatego od początku szczegółowo przeanalizujemy każdy element. Zadbamy o sensowne ustalenie polityki cenowej. Zapewnimy o to, aby produkty były dostępne tam, gdzie przebywają Twoi odbiorcy – fizycznie lub online. Przygotowaliśmy dla Ciebie strategię dystrybucyjną, która otworzy przed Tobą nowe możliwości. Sama promocja to połączenie ścisłych danych, uczciwych spostrzeżeń i kreatywności.

Ekspansja na nowe rynki

Co możemy dla Ciebie zrobić?


To, co wykonaliśmy dla naszych klientów w niemal 60 krajach świata (m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii czy Ukrainie). Przygotujemy dla Ciebie badanie rynku zagranicznego, ocenimy Twoje realne szanse na sukces, a następnie pomożemy pokonać bariery kulturowe i językowe. Zaprojektujemy strategię specyficzną dla danego rynku – niezależnie od tego, czy będzie to nazwa produktu, czy kanały medialne, którymi będziemy go promować.

Dlaczego jest to dla Ciebie ważne?


Ponieważ czujesz, że to, co robisz, ma potencjał odniesienia sukcesu poza Twoim regionem.

Kiedy, jak i czy w ogóle rozpoczynać ekspansję?


Dopiero kompleksowe badania rynku, najlepiej połączone z doświadczeniem w kraju, dadzą odpowiedzi na te pytania. W coraz bardziej połączonym świecie ekspansja jest kluczem do rozwoju biznesu i teoretycznie każdy ma szansę – z drugiej strony produkt, który świetnie sprawdza się w Europie Środkowej, może wymagać pewnych poprawek przed wprowadzeniem na rynek w Azji. Innymi słowy: powiedz nam, co masz do zaoferowania, a my doradzimy Ci, gdzie się z tym udać.

Usługi

Planowanie mediów

Co możemy dla Ciebie zrobić?


Mamy przegląd i kontakty w mediach. Ale opieramy się głównie na danych. Dzięki temu po prostu wiemy, gdzie i ile warto zainwestować w zakup przestrzeni medialnej. I to jest dla ciebie wspaniała wiadomość. Zyskasz informacje z pierwszej ręki o tym, które kanały medialne są odpowiednie dla Twoich kampanii, a które w tym momencie nie mają sensu.

Dlaczego planowanie mediów jest ważne?


Ponieważ kupowanie powierzchni reklamowej bez planu to strata budżetu.

A co jeśli nawet nie wiesz ile i gdzie zainwestować?


To zupełnie normalna sytuacja dla większości firm, które nie mają żadnego lub mają tylko złe doświadczenia z zakupem przestrzeni medialnej.

Usługi

Strategia komunikacji

Co możemy dla Ciebie zrobić?


Określmy, co dokładnie chcesz komunikować światu (czyli swoim klientom) w dłuższej perspektywie. Następnie wspólnie ustalimy Twój tone of voice – sposób, w jaki będziesz mówić jako marka. Ustalimy intensywność komunikacji i kanały komunikacji, w których możesz spotkać się ze swoją grupą docelową i prowadzić z nią dialog. I w drugą stronę, eliminujemy te kanały, które nie mają dla Ciebie sensu – oszczędzając w ten sposób pieniądze na bardziej efektywne działania. Celem jest jasne, trafne i spójne komunikowanie się tam, gdzie Twoi docelowi odbiorcy lubią spędzać czas.

Dlaczego jest to dla Ciebie ważne?


Ponieważ ludzie pamiętają Cię na podstawie tego, jak z nimi współdziałasz – zupełnie jak w życiu osobistym.

Jak odkryć unikalny sposób komunikacji swojej marki?


Istnieje szereg narzędzi i działań, które pomogą nam wspólnie to odkryć. Ważne jest, aby połączyć naturalny charakter swojej marki ze sposobem komunikacji, który będzie przemawiał do docelowej grupy odbiorców, a przede wszystkim, aby zostać usłyszanym tam, gdzie faktycznie można ją spotkać. Brzmi jak coś skomplikowanego? Nie martw się, odnalezienie głosu Twojej marki jest o wiele przyjemniejsze, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. A kiedy już to odkryjesz, będziesz bez problemu komunikował się z klientami.

Usługi

Badania marketingowe

Co możemy dla Ciebie zrobić?


Badania marketingowe mogą otworzyć oczy markom i agencjom. Dlatego przyglądamy się zachowaniom konsumentów i konkurencji i wyciągamy dla Ciebie informacje z rynku. Robimy to zarówno poprzez badania ilościowe, jak i jakościowe, które obejmują różnorodne metody – takie jak grupy fokusowe czy oceny zachowań konsumentów. Dodatkowo będziemy wykorzystywać nasze podejścia do różnych narzędzi analitycznych. W finale będziemy mieli ładunek informacji, dzięki którym będziemy mogli zbudować dla Ciebie zwycięską strategię.

Jak dowiedzieć się dokładnie, co potrzebujesz zbadać?


Badanie może być wąskie lub obszerne. Wspólnie sprawdzimy, jakie informacje aktualnie posiadasz, przeanalizujemy Twoje cele i odpowiednio dopasujemy kolejne działania i odpowiednie narzędzia.

Usługi

„Business Factory dostarcza Bauhausowi skuteczne rozwiązanie poprawiające widoczność naszej marki na platformach internetowych. Byłem pod wrażeniem poziomu zaangażowania, jakie otrzymaliśmy podczas naszej współpracy.”

Tomáš Dillenz, Bauhaus

Branding

Prawdopodobnie już x razy czytałeś, że decyzje zakupowe opierają się na emocjach. Ale czy wiesz, co na nie wpływa? Branding. Niezależnie od tego, czy to, co oferujesz, można zjeść, przeczytać czy nosić, branding sprawi, że ludzie doświadczą Twojej marki wszystkimi zmysłami.

Identyfikacja wizualna

Dlaczego jest tak ważna?


Identyfikacja wizualna to nie tylko kwestia projektu, ale także kluczowy element wyróżniający Twoją markę w świecie pełnym konkurencji. To pierwsza rzecz, która przykuwa uwagę klientów i pozostawia na nich trwałe wrażenie. A pierwsze wrażenie robisz tylko raz.

Co możemy dla Ciebie zrobić?


Wizualna strona Twojej marki powinna odzwierciedlać jej charakter i wartości, w które wierzysz. Nie chodzi tylko o logo, krój pisma i kolory – to tylko rozdziały Twojej wizualnej historii. Przygotujemy dla Ciebie podręcznik projektowy, na podstawie którego z łatwością będziemy mogli stworzyć funkcjonalną i spójną komunikację wizualną dziś i w przyszłości. Niezależnie od tego, czy są to banery internetowe, prezenty czy prezentacje Twojej firmy na konferencjach i wydarzeniach.

Od czego zacząć opowiadanie swojej wizualnej historii?


Razem zastanowimy się, co wyróżnia Twoją markę i co wyróżnia ją na tle innych. Na tej podstawie stworzymy następnie elementy wizualne, które będą reprezentować Twoją firmę we wszystkich kanałach komunikacji.

Kampanie marki

Dlaczego warto prowadzić kampanie markowe?


Kampanie pomogą Ci kreatywnie, oryginalnie i skutecznie zaprezentować usługę lub produkt osobom, które będą naprawdę zainteresowane.

Co możemy dla Ciebie zrobić?


Na początek przyjrzyjmy się celom całej kampanii. A ponieważ do każdej kampanii trzeba się dobrze przygotować, ustalimy harmonogram jej stworzenia i uruchomienia (tzw. launch). Następnie skompletujemy dla Ciebie dedykowany zespół profesjonalistów – analityków, strategów i kreatorów – który zajmie się tworzeniem kampanii. Po rozpoczęciu kampanii nasza praca jeszcze się nie skończyła. Wtedy właśnie zaczynamy mierzyć i monitorować jego rezultaty, wykorzystując np. brand lift.

Jak dowiedzieć się, kiedy i jak często należy przeprowadzać kampanię?


Teoretycznie kampanię można uruchomić za każdym razem, gdy wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę. W praktyce jest to jednak znacznie bardziej złożone i wpływa na to wiele czynników. Dlatego po dokładnej analizie rynku doradzimy Ci, kiedy najlepiej rozpocząć kampanię.

Komunikacja w mediach społecznościowych

Dlaczego jest dla Ciebie ważna?


W czasach, gdy media społecznościowe są powszechną częścią naszego codziennego życia, kluczowe jest, aby marki stały się aktywną częścią tej cyfrowej społeczności. Łącz się z ludźmi tam, gdzie lubią spędzać czas - w ten sposób zbliżysz się do swoich klientów i stworzysz silną społeczność wokół swojej marki. Nie tylko zwiększysz widoczność i wpływ swojej marki, ale także stworzysz autentyczne i trwałe więzi ze swoją grupą docelową.

Jak sprawdzić, które media społecznościowe są istotne dla Twojej marki?


Media społecznościowe stale się zmieniają i rozwijają. To samo tyczy się potrzeb ich użytkowników i formatów, jakie może wykorzystywać Twoja marka w mediach społecznościowych. Dziś nie chodzi już tylko o Facebooka, Instagrama i LinkedIn. Zajrzymy także na X, Waze, GoogleMaps czy TikTok i doradzimy gdzie i dlaczego warto Cię zobaczyć.

Co możemy dla Ciebie zrobić?


Maksymalne wykorzystanie mediów społecznościowych polega na strategicznym, kreatywnym i pracy z danymi. Zaprojektujemy strategię treści dostosowaną do Twojej marki, zaproponujemy treści pełne kreatywnych pomysłów, które nie będą pasować i zadbaj o to, aby dotarł do Twojej grupy docelowej. Zadbamy o aktywną komunikację z klientami i miłośnikami, poradzimy sobie sprytnie również z haterami. Raportujemy wyniki naszej pracy i na ich podstawie stale optymalizujemy strategię, aby przynosła Ci realną wartość.

Usługi
Usługi

Badanie brand lift

Dlaczego jest dla Ciebie ważna?


Aby dowiedzieć się, czy Twoje kampanie naprawdę działają.

Jak tworzymy badania brand lift?


Wszystko, co robimy, opiera się na trzech filarach: doświadczeniu , kreatywność, danych. To dane, które stanowią odzwierciedlenie każdej kampanii i pokazują markom, czy była ona skuteczna, czy nie. Przeprowadzamy różnego rodzaju pomiary, za pomocą których dowiesz się, jak kampania zdołała się zmienić świadomość marki (brand awareness), stosunek do marki (brand attitude), intencje zakupowe odbiorców (purchase intent) czy też to, czy kampania zapadła w pamięć (ad recall).

Jak często należy przeprowadzać badania?


To zależy od konkretnej marki i Twoich oczekiwań. Ważne jest, aby regularnie przeprowadzać badania - daje to możliwość monitorowania efektywności kampanii i zmian w zachowaniu Twojej grupy docelowej w dłuższej perspektywie. Dodatkowo zgromadzisz wystarczającą ilość danych, które pomogą Ci zoptymalizować każdą kolejną kampanię.

Usługi

Influencer marketing

Dlaczego warto pomyśleć o influencerach?


Ponieważ ludzie ufają ludziom - i influencerom. Przenieś to zaufanie na swoją markę i w ten sposób w naturalny sposób zwiększ jej wartość i świadomość jej istnienia. Dzięki współpracy z influencerami skuteczniej dotrzesz także do swoich idealnych odbiorców, z którymi ci twórcy zbudowali silną relację i dokładnie wiedzą jak do nich dotrzeć i zainteresować.

Jak wygląda współpraca z influencerami poprzez Business Factory?


Co innego mieć bazę danych czeskich influencerów (oczywiście, że taką mamy), a co innego mieć bazę danych przegląd tego (my też mamy). Ponadto dzisiaj nie działa to tak, że włożysz swój produkt w rękę znanej osobie, poprosisz ją o film, a Twoja sprzedaż w naturalny sposób wzrośnie. Praca z influencerami i twórcami online wymaga przemyślanej taktyki i cierpliwości. Pomożemy Ci nawiązać kontakt z ludźmi, którzy wyznają podobne wartości jak Twoja marka, tak aby współpraca z nimi była naturalna i miała długotrwały efekt. Zajmujemy się za Ciebie komunikacją i umowy, a także jesteśmy odpowiedzialni za poszczególne realizację.

Ile kosztuje współpraca z influencerami?


Efektywna współpraca wcale nie musi być najdroższa. Dla każdej marki istnieje jakościowe rozwiązanie mieszczące się w budżecie - od barteru po miliony.

Usługi

Podcasty

Dlaczego Twoja firma powinna mieć własny podcast?


Twój własny podcast pomoże Ci zbudować markę, podzielić się wiedzą ekspercką i pozyskać nowych klientów.

Jak przebiega tworzenie podcastu?


Przygotujemy dla Ciebie koncepcję podcastu, która będzie współgrała z Twoją marką, grupą docelową i zakładanymi celami. Zaprojektujemy styl wizualny i stworzymy wizualizację 3D projektu naszego studia podcastów. Pomożemy Ci wówczas wybrać moderatora i zapewnimy gości zgodnie z Twoimi preferencjami.

Zdjęcia odbywają się w naszym studiu w Pradze i są całkowicie pod naszym kierownictwem. Dzięki najnowocześniejszym technologiom i sztucznej inteligencji jesteśmy w stanie wyprodukować podcast w ciągu kilku dni, a następnie zapewnić jego dystrybucję na wszystkich ważnych platformach.

Jak wygląda podcast z Business Factory?


Oprócz kilku serii podcastów klientów możesz sprawdzić dane naszego własnego podcastu HolkyTalky, który tworzymy dla naszego magazynu online Jenzeny.cz.

Usługi

„Współpraca z Business Factory pokazała nam, że praca nie kończy się jedynie na spełnieniu specyfikacji klienta. Ich aktywne podejście i chęć dzielenia się pomysłami i strategiami pomagają nam osiągnąć nasze cele.

Tomáš Havelka, Baťa

Performance

Każda kampania to żywy organizm. Wygrywa ta, która będzie najlepiej zoptymalizowana. Wiemy o tym lepiej niż ktokolwiek inny – to dzięki optymalizacji kampanii staliśmy się międzynarodową agencją marketingową i stworzyliśmy własne narzędzie do marketingu efektywnościowego, ROI Hunter a>.

Kampanie Performance PPC

Dlaczego kampanie PPC mogą być dla Ciebie interesujące?


Umożliwiają precyzyjne targetowanie i szybkie rezultaty.

Usługi

Jak zrobić naprawdę skuteczną kampanię PPC?


Chociaż robi to większość marek, kampanie typu pay-per-click nie u każdego przynoszą takie same rezultaty. Właściwe zarządzanie kampanią PPC jest zarówno sztuką, jak i nauką. Bez względu na to, czy chodzi o wybór kanału, dostosowywanie kreacji, czy konfigurację budżetu i zarządzanie nim. Ale gdy już będziesz mieć PPC w kieszeni, może on przynieść rezultaty stosunkowo szybko. Dlatego zajmiemy się nie tylko stroną wizualną i tekstową oraz późniejszym uruchomieniem Twoich kampanii PPC, ale także tym, co najważniejsze – ich optymalizacją.

Ile zainwestować w kampanię performance ppc?


Zaletą kampanii PPC jest to, że mogą przynieść świetne rezultaty zarówno dużym firmom z wielomilionowymi budżetami, jak i lokalnym przedsiębiorcom, którzy mają odłożone zaledwie kilka tysięcy koron na marketing. Na którym miejscu w tym szerokim spektrum się znajdujesz i co może być dla Ciebie najlepsze? Chętnie Ci doradzimy.


Lead generation

Dlaczego potrzebujesz kampanii lead generation?


Aby przyspieszyć pracę swoich handlowców i uczynić ją bardziej wydajną.

Jak zapewnimy dla Ciebie leady?


Aby pozyskać hot leads – ciekawe, trafne kontakty – musisz skonfigurować i przeprowadzić dość specyficzny typ kampanii. Najpierw określamy, na jakim etapie decyzji zakupowej chcemy pozyskać potencjalnych klientów. Następnie wybieramy najodpowiedniejsze kanały i formaty dystrybucji kampanii oraz docieramy do przyszłych klientów z treścią, która sprawi, że udostępnią nam swoje dane kontaktowe.

Gdzie możesz prowadzić kampanie generujące leady?


Mogą to być kampanie w sieciach społecznościowych lub w wiadomościach e-mail, lub być może na konkretnych stronach docelowych (landing pages). Często jest to kombinacja tych i innych kanałów. Podobnie jak w przypadku innych typów kampanii efektywnościowych, optymalizacja odgrywa ważną rolę.

Usługi

E-mail marketing

Co możesz zyskać, wysyłając regularne e-maile?


To, że dajesz znać bardzo precyzyjnej grupie docelowej o swoim produkcie lub usłudze, za bardzo dobre pieniądze.

Jak realizujemy e-mail marketing u nas?


Możesz wysyłać e-maile z ofertą produktową i linkiem do bramki płatniczej lub ewentualnie newslettery, dzięki którym pozostaniesz w kontakcie ze swoimi subskrybentami i zabawisz ich nowymi, unikalnymi treściami. Przyjrzyjmy się więc najpierw wspólnie, jak marketing e-mailowy wpisuje się w Twoją całkowitą strategię, a następnie definiujemy jego rolę w procesie komunikacji z Twoimi obecnymi i przyszłymi klientami.

Czy jesteś w stanie robić kampanie e-mail sam?


Tak. Stworzyliśmy do tego specjalne narzędzie, zarówno dla małych, jak i dużych firm. A zwłaszcza dla sklepów stacjonarnych i e-sklepów. Dzięki Leadhub możesz szybko i łatwo zaprojektować, skonfigurować i targetować dowolną kampanię e-mail.

Usługi

Porównywarki towarów

Dlaczego dobrze jest być widocznym na porównywarkach?


Ponieważ wszyscy chcemy kupować tanio.

Usługi

Jak uzyskać więcej konwersji z porównywarek?


Odniesienie sukcesu w porównywarkach wymaga przemyślanych kroków. Na szczęście możesz pozostawić nam cały proces, od wystawienia aukcji po poprawę wydajności. Zajmiemy się wszystkimi kwestiami technicznymi niezbędnymi do tego, aby porównywarki miały dla Ciebie znaczenie. Lub aby dostarczyć Ci jak najwięcej zamówień i aby Twoje produkty były widoczne na pierwszych pozycjach.

Na jakich porównywarkach możemy Cię umieścić? 


Współpracujemy przede wszystkim z tymi najczęściej używanymi - Heureka.cz i Zbozi.cz. Jednakże na podstawie Twojego produktu możemy Cię polecić, a następnie umieścić na innych porównywarkach produktów.

Marketplaces

Dlaczego są dla Ciebie tak ważne?


Aby Twoje produkty były szybko dostępne.

Jak możemy Ci pomóc w przejściu ze sklepu internetowego do marketplace?


Jeśli zastanawiasz się nad poszerzeniem swojej oferty lub chcesz dotrzeć ze swoimi produktami do znacznie większej liczby osób, niż było to do tej pory możliwe za pośrednictwem e-sklepu, skorzystaj z marketplace'ów . Centralizacja i różnorodność ofert odpowiada coraz większej liczbie użytkowników – dzięki temu Twoje produkty mogą dotrzeć do ponad 300 milionów klientów z całej Europy. Oczywiście przejście na rynek należy odpowiednio uchwycić.

Na których marketplaces możemy umieścić Twoje produkty?


Dzięki współpracy z partnerem technologicznym Omnicado możemy zaoferować Twoje produkty na najbardziej znanych i zaufanych platformach handlowych, takich jak Allegro, Mall, Kaufland, Heureka, Shoptet czy Alza.

Usługi

W świecie marketingu cyfrowego niezwykle ważne jest posiadanie niezawodnego partnera, który rozumie Twoje potrzeby i zapewnia rezultaty przekraczające oczekiwania. Miałam szczęście znaleźć go w Business Factory i nasze doświadczenie było bezprecedensowe. Od pierwszego dnia było jasne, że będzie to współpraca długoterminowa i że ułatwi nam wiele wewnętrznej pracy.

Renata Kroupová, Oslo Skin Lab

Kreatywność

Szaty zdobią człowieka, markę zdobi styl wizualny. W czasach nasyconych informacjami, zdjęciami i filmami ważne jest, aby stworzyć projekt dla swojej marki, który przyciągnie uwagę docelowych odbiorców. Bo co innego zobaczyć, a co innego faktycznie dostrzec.

Fotografia produktowa

Po co fotografować produkt?


Bo wiesz, że jest super i chcesz, żeby było to oczywiste na pierwszy rzut oka.

Usługi

Jak przebiega fotografowanie produktu?


Wykorzystując specjalną technologię jesteśmy w stanie stworzyć optymalne warunki do sesji zdjęciowej bezpośrednio u Ciebie lub przywieźć Twoje produkty do naszego studia. Mamy kilku najlepszych fotografów, którzy specjalizują się w różnego rodzaju fotografii produktowej i portretach. Ale nie chodzi tylko o stworzenie wysokiej jakości zdjęć dla Twojego e-sklepu - zaprojektujemy dla Ciebie również kompletne koncepcje fotograficzne i sfotografujemy katalogi produktów, kolekcji czy procesów produkcyjnych.

Które produkty warto fotografować?


Dowolne. Możemy skupić się na kolekcji bielizny, jak również na przemysłowej produkcji łożysk okrętowych.

Produkcja wideo

Dlaczego warto pokazywać swoją markę poprzez wideo?


Ponieważ wideo to najlepszy sposób na opowiedzenie historii Twojej marki.

Co możemy sfilmować?

Pisanie scenariusza i nagrywanie to piękna praca. Dotyczy to tworzenia wszystkiego, co kręcimy: reelsów, krótszych animacji, dużych spotów telewizyjnych i filmów UGC (user-generated content). Zanim jednak do tego przejdziemy, omówmy wspólnie, co chcesz osiągnąć za pomocą filmów oraz ile czasu i pieniędzy możesz zainwestować w tworzenie. Na podstawie tych kroków wybierzemy następnie najlepsze formaty wideo. Co powiesz na sitcom na TikToku?

Czy na dobry film trzeba mieć ogromny budżet?


Nie. Dziś prawdą jest, że do skutecznego wideo nie potrzeba produkcji wartej milion dolarów, ale pomysłu wartego milion dolarów. A wymyślenie tego to nasze zadanie

Usługi

Animacja

Jak może Ci pomóc animacja?


Pokazuje, co chcesz ludziom powiedzieć w prosty, szybki i skuteczny sposób.

Czy animacja jest droga?


Animacja jest bardzo elastyczna i można ją pięknie wykorzystać w niemal każdej przestrzeni. Oczywiście zależy to od tego, czy „tylko” przenosimy Twoje banery, czy też tworzymy dla Ciebie figurki do krótkich filmików poklatkowych. Ale nad tym, co będzie dla Twojej marki działać najlepiej, zastanowimy się wspólnie.

Jaką animację dla Ciebie przygotujemy?


Animacja świetnie sprawdza się np. w filmach edukacyjnych (explainer), gdzie pomaga w przejrzysty sposób wyjaśnić funkcjonowanie usług, produktów czy całych procesów. Przygotujemy animowane banery do Twoich kampanii online, ożywimy infografiki i dodamy ruchu temu, co do tej pory było statyczne. Do przygotowania animacji zazwyczaj wystarczy tekst lub treść – sami zaprojektujemy scenariusze animacji i jej formę wizualną.

Usługi

Projekt graficzny

Dlaczego warto zadbać o oprawę graficzną swojej marki?


Ponieważ atrakcyjność wizualna może pomóc marce.

Usługi

Co możemy dla Ciebie przygotować pod kątem projektu graficznego?


We współpracy z grafikami możemy od podstaw stworzyć identyfikację wizualną Twojej marki. A jeśli masz ją już zdefiniowaną, możemy rozwinąć ją w mediach i wykorzystać w pełni jej potencjał. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz przygotować formaty na kampanię w mediach społecznościowych, billboardy, zaprojektować stronę internetową, czy też fundamentalnie zmienić komunikację wizualną, nasi projektanci sobie z tym poradzą i zaprojektują funkcjonalny projekt, który sprawi Ci przyjemność.

Czy piękna grafika może być również funkcjonalna?


Zdecydowanie może. To, co dobrze wygląda, powinno również dobrze działać. A z drugiej strony, dlaczego rzeczy funkcjonalne nie miałyby być atrakcyjne wizualnie? Projektujemy wszystkie elementy graficzne i środowiska użytkownika na stronach internetowych i w aplikacjach w taki sposób, aby prowadziły użytkownika do pożądanego działania.

Formaty interaktywne

Dlaczego warto o nich pomyśleć?


Ponieważ chcesz reklamy, która będzie zabawna, a nie irytująca.

Jak trudne jest tworzenie formatów interaktywnych?


Programowanie ruchomych, interaktywnych banerów nie jest najbardziej skomplikowaną rzeczą na świecie, ale trzeba wiedzieć jak to robić. Najczęściej są to różne animacje lub gry. Formaty te nadają się głównie do kampanii RTB (zautomatyzowany proces kupna i sprzedaży powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym za pomocą aukcji). Kreatywność zwycięża – dlatego zaprogramujemy dla Ciebie formaty HTML5, z którymi klient może wchodzić w interakcję bezpośrednio w reklamie.

Jak mierzyć skuteczność reklam interaktywnych?


Podobnie jak w przypadku innych formatów. I podobnie jak w przypadku innych formatów, zalecamy wykonanie testów A/B, a następnie optymalizację kampanii.

Usługi

Filtry AR

Jak filtry AR filtry mogą pomóc Twojej marce?


Dzięki filtrom AR możesz pokazać klientowi, jak by to było, gdyby

Usługi

Jakie filtry AR możemy stworzyć dla Twojej marki?


Istnieje wiele opcji. Pomyślmy na przykład o szaleństwie na Pokémon GO, które na krótki czas zdominowało nawet czechosłowackie smartfony. Możemy jednak bawić się także prostszymi formatami, takimi jak filtry twarzy, wirtualne maski, kompleksowe animacje i inne zmiany wizualne. Tak bardzo lubimy tworzyć filtry AR dla różnych marek, że stworzyliśmy dla tego AR studio Xnauts. Doradzimy jak dopasować filtry AR do idei Twojej kampanii i dzięki nim dotrzeć do grupy docelowej. Dosłownie wyróżnisz się na tle konkurencji.

Gdzie można zastosować filtry AR?


Niemal wszędzie, nawet podczas kampanii prezydenckiej. Filtry AR to przede wszystkim domena gier cyfrowych oraz portali społecznościowych TikTok, Facebook, Instagram i Snapchat. A jeśli są dobrze zaprojektowane, mogą – w dobry sposób – wywołać szum na tych platformach i zwiększyć zaangażowanie w Twoją markę.

„Business Factory to strzał w dziesiątkę. Ciągle się doskonali i szuka nowych sposobów na osiągnięcie celu. Takie podejście nas cieszy, ponieważ utwierdza nas w przekonaniu, że nasze cele są dla Business Factory kluczowe.”

Radek Gorka, Allegro

Analizy

Analityka jest pozbawiona uczuć. Prawidłowo. Jak rozpoznać marketera posługującego się narzędziami analitycznymi? Po tym, że wie, co robić.

Analityka i pomiary sieciowe

Jak może Ci pomóc?


Dowiesz się, jak funkcjonalna jest Twoja witryna i co z tym zrobić.

Usługi

Jak to ustalić?


Niemal wszystko, co odwiedzający robi na Twojej stronie, można zmierzyć dzięki specjalnym narzędziom, z których najbardziej znanym jest Google Analytics. W ten sposób uzyskasz doskonały przegląd zachowań swoich użytkowników i będziesz mógł dostosować do nich treści lub przestawić poszczególne elementy lub całe sekcje, tak aby móc lepiej poruszać się po Twojej witrynie. Mówiąc najprościej, będziesz mógł dostroić witrynę, aż będzie działać tak, jak chcesz.

Przy jakich witrynach działa to dla Ciebie?


Szczególnie w przypadku aplikacji i projektów e-commerce śledzenie zachowań użytkowników jest kluczowe. Bez tego trudno będzie osiągnąć wzrost sprzedaży. Wręcz przeciwnie, odpowiednio skonfigurowane narzędzia pomiarowe i późniejsza optymalizacja platform mogą dość szybko przełożyć się na Twoje przychody.

Analiza RFM

Dlaczego jest tak ważna?


Ponieważ klient klientowi nie równy.

Co oznacza RFM?


Akronim RFM oznacza: Recency, Frequency i Monetary. Według tych trzech aspektów można dokonać analizy Twoich klientów, a następnie podzielić ich na grupy, dla których będziesz miał różne komunikaty komunikacyjne. Innymi słowy, będziesz wiedzieć lepiej, co, komu i jak zaoferować.

Jak realizowana jest analiza RFM?


Robimy to za pomocą własnych narzędzi, które potrafią analizować nawet duże ilości danych – Twoich klientów.

Usługi

MMM modeling

Jak może Ci pomóc?


Dowiedz się, czy i w jakim stopniu Twoje kampanie marketingowe są skuteczne.

Usługi

Czym to jest i jak to wykonać?


MMM (Marketing Mix Modeling) odnosi się do szeregu zasad, dzięki którym możemy analizować nie tylko kampanię jako całość, ale także jej poszczególne części. Przyglądając się bliżej swojemu miksowi marketingowemu, możemy odkryć, że przekaz, który przekazujesz swoim odbiorcom, jest właściwy, ale dociera do niewłaściwych kanałów. W rezultacie otrzymasz analizę tego, jak faktycznie zainwestowane w kampanię pieniądze wpłynęły na sukces firmy – świadomość, sprzedaż i zyski. W MMM korzystamy z naszej autorskiej technologii MarketingIntelligence.io.

Jak długo to trwa?


Wystarczająco długo, aby uzyskać naprawdę cenne informacje. Analizę mamy zwykle gotową w ciągu kilku tygodni.

Raportowanie

W jaki sposób raportowanie może Ci pomóc?


Zrozumiesz, co działa i dlaczego. A także to, co trochę nie działa.

Czym to jest i jak to wykonać?

Raportowanie, tak jak to robimy tutaj, to nie tylko liczby i wykresy. My również najpierw przeliczamy dane z kampanii na wykresy w czasie rzeczywistym, a potem wyjaśnimy Ci, co tak naprawdę oznaczają te liczby. Raportowanie nauczy Cię również, jak właściwie przyjrzeć się swoim kampaniom i zrozumieć, czy i dlaczego odniosły sukces. I jak można je ulepszyć w przyszłości. Dobra interpretacja kontekstu bieżących wyników może znacząco wpłynąć na przyszłe wyniki i może być ważnym przewodnikiem w Twojej pracy twórczej.

Kiedy robić raporty?


Każda kampania, nawet najmniejsza, powinna zakończyć się raportem wyników. Aby uzyskać pełniejszy obraz, zawsze proponujemy naszym klientom raportowanie na żywo w trakcie kampanii, gdzie mogą na żywo zobaczyć, jak rozwija się kampania.

Usługi

Integracja danych

Dlaczego integrować dane z różnych źródeł?


Zyskasz porządek w danych i będziesz lepiej podejmować decyzje.

Jakie dane należy zintegrować?


Najczęściej są to integracje związane z informacjami z systemów CRM, mediów społecznościowych, kampanii e-mailowych (i innych). I w grę wchodzą też dane z narzędzi analitycznych, o których pisaliśmy powyżej.

Jak odbywa się integracja danych?


Wszelkie działania marketingowe, w tym Twoja ostatnia kampania, generują dane. Dane te muszą być powiązane z informacjami, które już posiadasz, takimi jak dane z poprzednich kampanii, informacje społeczno-demograficzne o Twoich klientach, dane dotyczące sprzedaży i dane o przychodach. Konsolidujemy i analizujemy dane w czasie, aby uzyskać tzw. big picture – kompleksowy obraz tego, jak poszczególne informacje są ze sobą powiązane i na siebie wpływają. Następnie za pomocą automatyzacji integrujemy dane z systemami reklamowymi i identyfikujemy wzorce, które możemy zastosować w innych kampaniach i działaniach, co maksymalizuje naszą efektywność i zmniejsza koszty reklamy.

Usługi

Zaczniemy od skupienia się na Twoim produkcie. Pomożemy Ci go udoskonalić i zadbać o to, aby spełniał potrzeby i życzenia Twoich klientów. Ponadto zajmiemy się prawidłowym ustaleniem polityki cenowej, tak aby znaleźć optymalną ścieżkę pomiędzy rentownością a atrakcyjnością dla Twojej grupy docelowej.

Ostatnim kluczowym elementem jest miejsce, w którym Twoje towary lub usługi docierają do klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje produkty były dostępne tam, gdzie najczęściej ich szuka Twoja grupa docelowa. Przygotowaliśmy dla Ciebie strategie dystrybucyjne, które przeniosą Cię na nowe rynki i otworzą nowe możliwości.

Byliśmy bardzo zadowoleni z Business Factory. Dzięki ich profesjonalnemu podejściu do naszych kampanii na Facebooku, udało nam się zwiększyć liczbę klientów. Stale pokayzwali nowe możliwości i rozwiązania optymalizacji naszych kampanii, aby osiągały jak najlepsze rezultaty.

Nina Mičíková, Tesco

Nasi partnerzy,
którzy nam ufają.

Nasi partnerzy,
którzy nam ufają.

  • “They took the time to truly understand my business goals and tailored a marketing strategy that exceeded my expectations.”

  • “They took the time to truly understand my business goals and tailored.”

Radek Gorka Performance Marketing Senior Manager of Allegro
Elinor Morar Customer Security Executive of Fila

100+

Doświadczonych marketerów w różnych oddziałach

Klienci nie przychodzą, żeby nas wypróbować. Szukają gwarancji pracy na najwyższej jakości.
A tę gwarancję można znaleźć właśnie u doświadczonych seniorów, których mamy naprawdę dużo.

1.5 %

Ogólnoświatowych wydatków na reklamę w e-commere

Stoimy za unikalnymi narzędziami (ROI Hunter, Leadhub.co, MarketingIntelligence…), z których korzystają klienci od Brna po Los Angeles.

14

Lat bogatego doświadczenia

14 lat to dużo czasu w marketingu cyfrowym. Współpracowaliśmy 
już z klientami różnej wielkości. Dlatego doskonale wiemy, jak komu pomóc.

80 %

Długoterminowych partnerów

Niektórzy partnerzy – początkujący 
i uznane marki – dosłownie dorastali razem z nami. Ich lojalność 
jest najlepszą referencją. Ponad 80% obecnych klientów jest z nami od ponad 2 lat.

Skontaktuj się z nami