Studium przypadku / Jak razem z Jarabák sprzedaliśmy zrobotyzowane kosiarki do trawy

Jak razem z Jarabák sprzedaliśmy zrobotyzowane kosiarki do trawy

Jak razem z jarabák sprzedaliśmy zrobotyzowane kosiarki do trawy
Usługi

300 %

wzrost sprzedaży

> 32 M

impresje

> 58 K

kliknięcia

Cel kampanii

Kosiarki automatyczne ze sklepu hobbystycznego Jarabák: rewolucja w pielęgnacji trawników

Każda pora roku ma swoją specyfikę, a sezonowość jest szczególnie istotna w ogrodnictwie i sadownictwie, gdzie konieczne jest dostosowanie planów do aktualnych warunków na zewnątrz. Aby kampania osiągnęła maksymalny efekt, a Jarabák, wiodący sprzedawca sprzętu ogrodniczego, stał się bohaterem każdego ogrodu wczesną wiosną, należało zacząć odpowiednio wcześnie.


W Business Factory przygotowując kampanię Jarabák “wiosna 2024” postawiliśmy sobie dwa główne cele.

  • Zwiększenie świadomości marki Jarabák jako niezawodnego dostawcy sprzętu ogrodniczego.
  • Zwiększenie sprzedaży kosiarek automatycznych jako niezbędnego sprzętu zarówno dla zapalonych ogrodników, jak i prawdziwych profesjonalistów.

"Dzięki naszej wiedzy rynkowej i spostrzeżeniom wiedzieliśmy, że skupienie się na kosiarkach automatycznych będzie w tym roku właściwą strategią. Jednak ogólna sprzedaż z Business Factory znacznie przekroczyła nasze oczekiwania. Szczególnie cenimy sobie precyzyjny timing i skuteczną dystrybucję komunikacji we wszystkich kanałach, w których obecny jest nasz docelowy segment klientów."

Marek Relich, szef marketingu, Jarabák

NASZE ROZWIĄZANIE

Połączenie marketingu offline i online

W przypadku marki Jarabák połączyliśmy najlepsze kanały marketingowe online i offline, aby informacje na temat kosiarek automatycznych dotarły do entuzjastów ogrodów na różnych etapach procesu zakupowego - od budowania świadomości po wspieranie decyzji o zakupie.


Kosiarki automatyczne pojawiły się w radiu, spotach telewizyjnych i na billboardach. Oczywiście w Business Factory położyliśmy duży nacisk na wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego. W internetowej części kampanii wykorzystaliśmy takie platformy jak Google Ads, Meta Ads, Sklik i DV360.


Można było również zobaczyć reklamy szerokiej gamy urządzeń z logo Jarabák w postaci krótkich filmów na YouTube, postów w mediach społecznościowych czy banerów reklamowych. Dzięki połączeniu marketingu online i offline z powodzeniem dotarliśmy do osób zainteresowanych nowoczesną technologią ogrodniczą, niezależnie od tego, czy oglądają telewizję, czy korzystają z Internetu.

Jak razem z jarabák sprzedaliśmy zrobotyzowane kosiarki do trawy
Jak razem z jarabák sprzedaliśmy zrobotyzowane kosiarki do trawy

"Jesteśmy naprawdę zadowoleni z tego, jak dobrze połączyliśmy kanały online i offline. Miało to ogromny wpływ na zwiększenie sprzedaży kosiarek automatycznych i wyraźnie widać, że nasze mieszane podejście marketingowe odniosło sukces. Jesteśmy zachwyceni wynikami i już cieszymy się na myśl o tym, co będzie dalej z Jarabák."

Jak razem z jarabák sprzedaliśmy zrobotyzowane kosiarki do trawy

Wyniki

Rekordowy wzrost przychodów o 300% w stosunku do ubiegłego roku

Kluczem do sukcesu kampanii okazał się marketingowy koktajl kanałów offline i online. Skutecznie dotarliśmy do naszych docelowych odbiorców i wzbudziliśmy ich zainteresowanie kosiarkami automatycznymi jako niezbędnymi narzędziami do pielęgnacji każdego trawnika. Osiągnęliśmy znaczący wzrost sprzedaży, szeroki zasięg i zwiększoną świadomość marki Jarabák.

A wisienka na torcie? Nawet po zakończeniu kampanii zainteresowanie kosiarkami automatycznymi nie osłabło. Produkt nadal dobrze się sprzedaje, nawet w sezonie letnim.

Jak razem z jarabák sprzedaliśmy zrobotyzowane kosiarki do trawy

Skontaktuj się z nami