Studium przypadku / Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe Preciosa

Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe Preciosa

Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Usługi

15 %

Współczynnik zaangażowania

2.6 M

Użytkowników

> 800

Unikalnych postów

Cel kampanii

Fabryka brokatu lub w roli głównej produkt

Preciosa to renomowany czeski producent kryształów, który podbił światowe wybiegi mody. Jego brokat wykorzystują w swoich kolekcjach światowi projektanci i znane marki modowe, takie jak Prada, Burberry czy Jimmy Choo, a sukienki z ich kamieniami nosiły Taylor Swift, Kim Kardashian, Katy Perry i wiele innych gwiazd. Wszystko to byłoby świetną treścią na ich media społecznościowe, gdyby zaspokajało podstawową potrzebę klienta – zwiększenie świadomości o tym, co firma tak naprawdę sprzedaje.

„Potrzebujemy, aby ludzie zrozumieli, że PRECIOSA to kryształy,
a nie myśleli, że sprzedajemy ubrania i torebki.”
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa

NASZE ROZWIĄZANIE

Witryna pełna luksusowego blasku

Głównym kanałem zwiększania świadomości marki i jej produktów jest Instagram, od którego rozpoczęliśmy tworzenie luksusowej witryny wystawowej, w której potencjalni klienci B2B będą mogli zapoznać się z całym portfolio komponentów kryształowych Preciosa.

Jednocześnie ważne było, aby stworzone przez nas posty już na pierwszy rzut oka wskazywały, że Preciosa nie sprzedaje gotowych produktów modowych, ale pojedyncze kryształy o różnych kształtach, kolorach i najwyższej jakości. A ponieważ działamy w świecie mody i sztuki, zadbaliśmy o to, aby była to witryna wystawowa pełna atrakcyjnych wizualnie treści, od których nie można oderwać wzroku.

Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa

Inspiracja, zrównoważony rozwój i
real-time marketing

Nie skończyliśmy na Instagramie. Dla marki Preciosa wypełniliśmy kreatywnymi treściami także Facebooka, na Pintereście dzieliliśmy się inspiracjami, a w profesjonalnej sieci LinkedIn pokazaliśmy świetlaną przyszłość nie tylko pracowników Preciosa, ale także bardziej zrównoważonego świata. W ramach strategii contentowej nie zapomnieliśmy o reagowaniu na ważne dni, trendy i aktualne wydarzenia – na przykład Dzień Ziemi, ogłoszenie koloru roku według Pantone czy popularną grę Wordle. Wszystko to na rynek amerykański.

Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa
Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa

Wyniki

Wysoki współczynnik zaangażowania i 2,6 miliona użytkowników

Dzięki kreatywnemu rozwiązaniu, opartemu na podstawowych filarach wychodzących z samego produktu i odzwierciedlających jego wyjątkowość oraz treści, która jest wizualnie atrakcyjna dla docelowego segmentu mody i sztuki, zwróciliśmy uwagę na produkt i zwiększyliśmy świadomość marki Preciosa, jako wiodącego producenta komponentów kryształowych na rynku światowym.

Jak upiększyliśmy sieci społecznościowe preciosa

Skontaktuj się z nami