15 %
Współczynnik zaangażowania
2.6 M
Użytkowników
> 800
Unikalnych postów
Cel kampanii
Fabryka brokatu lub w roli głównej produkt
Preciosa to renomowany czeski producent kryształów, który podbił światowe wybiegi mody. Jego brokat wykorzystują w swoich kolekcjach światowi projektanci i znane marki modowe, takie jak Prada, Burberry czy Jimmy Choo, a sukienki z ich kamieniami nosiły Taylor Swift, Kim Kardashian, Katy Perry i wiele innych gwiazd. Wszystko to byłoby świetną treścią na ich media społecznościowe, gdyby zaspokajało podstawową potrzebę klienta – zwiększenie świadomości o tym, co firma tak naprawdę sprzedaje.
„Potrzebujemy, aby ludzie zrozumieli, że PRECIOSA to kryształy,
a nie myśleli, że sprzedajemy ubrania i torebki.”








NASZE ROZWIĄZANIE
Witryna pełna luksusowego blasku
Głównym kanałem zwiększania świadomości marki i jej produktów jest Instagram, od którego rozpoczęliśmy tworzenie luksusowej witryny wystawowej, w której potencjalni klienci B2B będą mogli zapoznać się z całym portfolio komponentów kryształowych Preciosa.
Jednocześnie ważne było, aby stworzone przez nas posty już na pierwszy rzut oka wskazywały, że Preciosa nie sprzedaje gotowych produktów modowych, ale pojedyncze kryształy o różnych kształtach, kolorach i najwyższej jakości. A ponieważ działamy w świecie mody i sztuki, zadbaliśmy o to, aby była to witryna wystawowa pełna atrakcyjnych wizualnie treści, od których nie można oderwać wzroku.













Inspiracja, zrównoważony rozwój i
real-time marketing
Nie skończyliśmy na Instagramie. Dla marki Preciosa wypełniliśmy kreatywnymi treściami także Facebooka, na Pintereście dzieliliśmy się inspiracjami, a w profesjonalnej sieci LinkedIn pokazaliśmy świetlaną przyszłość nie tylko pracowników Preciosa, ale także bardziej zrównoważonego świata. W ramach strategii contentowej nie zapomnieliśmy o reagowaniu na ważne dni, trendy i aktualne wydarzenia – na przykład Dzień Ziemi, ogłoszenie koloru roku według Pantone czy popularną grę Wordle. Wszystko to na rynek amerykański.









Wyniki
Wysoki współczynnik zaangażowania i 2,6 miliona użytkowników
Dzięki kreatywnemu rozwiązaniu, opartemu na podstawowych filarach wychodzących z samego produktu i odzwierciedlających jego wyjątkowość oraz treści, która jest wizualnie atrakcyjna dla docelowego segmentu mody i sztuki, zwróciliśmy uwagę na produkt i zwiększyliśmy świadomość marki Preciosa, jako wiodącego producenta komponentów kryształowych na rynku światowym.
